Biuro Obsługi Klientów oraz sklep nieczynne od 14 marca do odwołania

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, dbając o ograniczenie rozprzestrzeniania się potencjalnych zakażeń wirusa SARS-CoV-2, a przede wszystkim w trosce o bezpieczeństwo Klientów i Pracowników, bezpośrednia obsługa w sklepie oraz Biurze Obsługi Klienta przy ul. Grunwaldzkiej 120 zostaje zawieszona od dnia 14 marca do odwołania.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 327454545 (wybrać 1), mailowo na adres bok@artcom.pl, a także w mediach społecznościowych www.facebook.com/artcompl, gdzie pozostajemy do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę.

Na bieżąco będziemy realizowali prace niezbędne dla utrzymania ciągłości usług. Nowi abonenci mają możliwość podpisania umowy w swoim domu za pomocą przedstawiciela firmy, który przygotuje odpowiednie dokumenty i Państwa odwiedzi.

Płatności za usługi prosimy regulować za pomocą przelewów na indywidualne numery rachunków bankowych. Ich numery zostały wydane wraz z umową, natomiast w przypadku braku tych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny z BOK.

OBSŁUGA SIECI: Bez zmian, jesteśmy do Waszej dyspozycji 24 godziny na dobę. Kontakt:- telefon: 327454545 (wybrać 1)- www: http://panel.jawnet.pl- email: bok@artcom.pl- Wyślij wiadomość za pomocą Facebook`a

PRZYŁĄCZENIA DO SIECI ŚWIATŁOWODOWEJ: Prosimy o zapoznanie się z ofertą na stronie www lub kontakt:- telefon: 327454545 (wybrać 1)- email: bok@artcom.pl- Wyślij wiadomość za pomocą Facebook`a

PŁATNOŚCI: Prosimy o regulowanie płatności za pomocą przelewów elektronicznych na indywidualny numer rachunku abonenta. Numer rachunku można sprawdzić:- telefon: 327454545 (wybrać 1)- www: http://panel.jawnet.pl
Dziękujemy za zrozumienie w tej trudnej dla wszystkich sytuacji i życzymy zdrowia wszystkim naszym Klientom.