Cennik obsługi serwisowej
- AC Care – Podstawowe
- cena netto500 zł
- Okres umowy
Na czas nieokreślony,
nie krótszy niż 12 m-cy * - Ilość godzin w miesiącu
5 - Dostęp do Panelu Obsługi Klienta
TAK - Czas reakcji na zgłoszenie **
nie dłuższy niż 48h
- Pomoc zdalna
TAK - Zakres wsparcia specjalistów
Serwisanci ***
- Kontakt (zgłaszanie awarii)
Telefon, email, Panel Obsługi Klienta - Koszt każdej rozpoczętej RH poza abonamentem
90 zł netto
- AC Care – Standardowe
- cena netto800 zł
- Okres umowy
Na czas nieokreślony,
nie krótszy niż 12 m-cy * - Ilość godzin w miesiącu
10 - Dostęp do Panelu Obsługi Klienta
TAK - Czas reakcji na zgłoszenie **
Najszybciej jak to możliwe,
nie dłuższy niż 24h - Pomoc zdalna
TAK - Zakres wsparcia specjalistów
Serwisanci, Administratorzy ***
- Kontakt (zgłaszanie awarii)
Telefon, email, Panel Obsługi Klienta - Koszt każdej rozpoczętej RH poza abonamentem
100 zł netto
- AC Care – Zaawansowane
- cena netto1300 zł
- Okres umowy
Na czas nieokreślony,
nie krótszy niż 12 m-cy * - Ilość godzin w miesiącu
15 - Dostęp do Panelu Obsługi Klienta
TAK - Czas reakcji na zgłoszenie **
Najszybciej jak to możliwe,
nie dłuższy niż 24h - Pomoc zdalna
TAK - Zakres wsparcia specjalistów
Serwisanci, Administratorzy Sieci, Administratorzy Serwerów i Central Telefonicznych, Budowy Sieci Teleinformatycznych, Bezpieczeństwa - Kontakt (zgłaszanie awarii)
Telefon, email, Panel Obsługi Klienta - Koszt każdej rozpoczętej RH poza abonamentem
110 zł netto
Oferta na miarę
* Po okresie minimalnym umowa zmienia swój status na czas nieokreślony, obowiązuje 1 miesięczny okres wypowiedzenia. Umowa dopuszcza rozwiązanie umowy w okresie minimalnym w przypadku naruszenia jej postanowień przez Usługodawcę lub Usługobiorcę.
** Czas reakcji serwisu jest taki jak w tabeli, przy założeniu, że zgłoszenie nastąpiło w godzinach 7.00-15.00 dnia roboczego, lub na godzinę 8.00 następnego dnia roboczego, jeżeli zgłoszenie zostało przekazane poza tymi godzinami.
*** Wsparcie pozostałych specjalistów jest możliwe poza abonamentem w cenie 75 zł netto za każdą rozpoczętą roboczogodzinę. Bez priorytetu wynikającego z zapisów umowy.