Jeśli zawrzesz Umowę o świadczenie Usługi internetowej/przedłużysz aktualną Umowę o świadczenie Usługi internetowej na okres 12 miesięcy lub 24 miesiące, zyskasz:
1. ulgę w miesięcznej opłacie abonamentowej w wysokości miesięcznej brutto równej 50 % wysokości abonamentu brutto;
2. ulgę w jednorazowej opłacie przyłączeniowej za Instalację w wysokości zależnej od okresu, na jaki zawarto/przedłużono Umowę oraz rodzaju zabudowy, w której zlokalizowane jest miejsce świadczenia Usługi:
-
Umowa na okres 12 miesięcy, dostęp przewodowy LAN i światłowodowy FTTH w budynkach wielorodzinnych
– w wysokości 452 zł brutto;
-
Umowa na okres 24 miesięcy, dostęp przewodowy LAN i światłowodowy FTTH w budynkach wielorodzinnych
– w wysokości 500 zł brutto;
-
Umowa na okres 12 miesięcy, dostęp światłowodowy FTTH w domach jednorodzinnych – w wysokości 500 zł brutto;
-
Umowa na okres 24 miesięcy, dostęp światłowodowy FTTH w domach jednorodzinnych – w wysokości 700 zł brutto;
3. ulgę w jednorazowej opłacie przyłączeniowej za aktywację w kwocie 48 zł brutto;
4. podwyższenie prędkości maksymalnej, zwykle dostępnej i minimalnej pobierania oraz wysyłania danych dla pakietu wybranego w Umowie dla taryfy EKO, SUPER lub MAX.
Taryfa
|
Okres trwania umowy
|
Prędkość maksymalna
(wysyłanie/
pobieranie)
|
Opłaty abonamentowe
|
Opłaty instalacyjne
|
Opłata aktywacyjna
|
Budynki wielorodzinne
|
Domy jednorodzinne
|
Budynki wielorodzinne
|
Domy jednorodzinne
|
EKO300
|
12 miesięcy
|
300 Mbit/s
|
50,00 zł
|
65,00 zł
|
49,00 zł
|
490,00 zł
|
1,00 zł
|
EKO300
|
24 miesiące
|
300 Mbit/s
|
50,00 zł
|
65,00 zł
|
1,00 zł
|
290,00 zł
|
1,00 zł
|
SUPER600
|
12 miesięcy
|
600 Mbit/s
|
66,00 zł
|
79,00 zł
|
49,00 zł
|
490,00 zł
|
1,00 zł
|
SUPER600
|
24 miesiące
|
600 Mbit/s
|
66,00 zł
|
79,00 zł
|
1,00 zł
|
290,00 zł
|
1,00 zł
|
MAX900
|
12 miesięcy
|
900 Mbit/s
|
99,00 zł
|
119,00 zł
|
49,00 zł
|
490,00 zł
|
1,00 zł
|
MAX900
|
24 miesiące
|
900 Mbit/s
|
99,00 zł
|
119,00 zł
|
1,00 zł
|
290,00 zł
|
1,00 zł
|
- Kto może skorzystać z promocji JAWORZNICKI ŚWIATŁOWÓD?
Z promocji może skorzystać podmiot, który nie posiada żadnych, przeterminowanych zobowiązań finansowych względem Dostawcy usług, a który w okresie obowiązywania promocji JAWORZNICKI ŚWIATŁOWÓD zawrze z Dostawcą usług Umowę o świadczenie Usługi internetowej/przedłuży aktualną Umowę o świadczenie Usługi internetowej na okres 12 miesięcy lub 24 miesiące, wybierając jeden z Pakietów objętych tą promocją.
Promocja jest ograniczona terytorialnie. Lista budynków objętych promocją dostępna jest na stronie www.artcom.pl. Aby skorzystać
z promocji, należy w zawieranej/przedłużanej Umowie podać miejsce świadczenia Usługi ujęte na liście budynków, o której mowa
w poprzednim zdaniu.
W przypadku uczestnika promocji posiadającego przyłączenie do sieci Dostawcy usług, dokonującego w ramach promocji zmiany Umowy zawartej z Dostawcą usług, jeśli w związku z tą zmianą nie dochodzi do modyfikacji technologii, w jakiej jest świadczona Usługa internetowa, uczestnikowi nie są przyznawane ulgi w opłacie przyłączeniowej za Instalację, ponieważ nie jest od niego pobierana opłata za Instalację.
Dostawca usług uzależnia zawarcie/zmianę Umowy na warunkach promocyjnych od istnienia warunków technicznych niezbędnych do świadczenia Usługi wedle wybranej przez uczestnika lokalizacji i taryfy. Taryfa MAX dostępna jest wyłącznie w lokalizacjach posiadających przyłącze światłowodowe FTTH.
W przypadku jednostronnego rozwiązania Umowy zawartej/przedłużonej w ramach niniejszej promocji, dokonanego przez Abonenta lub przez Dostawcę usług z winy Abonenta przed upływem terminu, na jaki Umowa została zawarta/przedłużona, Dostawcy usług przysługuje roszczenie w wysokości ulgi przyznanej Abonentowi, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia/przedłużenia Umowy, do dnia jej rozwiązania. Roszczenie nie przysługuje w przypadku rozwiązania przez Konsumenta Umowy przed rozpoczęciem świadczenia Usług, chyba że przedmiotem ulgi jest telekomunikacyjne urządzenie końcowe.
Wszelkie kwestie nieunormowane w niniejszym Regulaminie Promocji określają zapisy Umowy oraz jej załączników, w tym Regulaminu świadczenia usług w sieci jawnet.pl, opublikowanego na stronie http://panel.jawnet.pl.
Promocji nie można łączyć z innymi promocjami.
Ceny podane w niniejszym Regulaminie Promocji są cenami brutto.
Wszelkie pojęcia i zwroty użyte w Regulaminie Promocji z dużej litery, o ile ich definicji nie zawiera Regulamin Promocji, należy rozumieć zgodnie z postanowieniami Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz Cennika obowiązujących u Dostawcy usług.
Regulamin Promocji jest integralną częścią Umowy zawieranej/zmienianej z Uczestnikiem na warunkach Promocji.
Regulamin Promocji udostępniany jest w sposób określony w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych obowiązującym
u Dostawcy usług.
- Czas trwania promocji JAWORZNICKI ŚWIATŁOWÓD
Promocja wchodzi w życie z dniem 4 października 2023 r. i obowiązuje do dnia 31 grudnia 2023 r.
Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu obowiązywania promocji oraz prawo do jej wcześniejszego zakończenia, jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie miał możliwości świadczenia Usług w warunkach promocyjnych. Zakończenie promocji nie wpływa na warunki Umów zawartych/zmienionych w czasie obowiązywania promocji.
- Organizator promocji (Dostawca usług)
ART-COM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Jaworznie, adres siedziby: ul. Grunwaldzka 120,
43-600 Jaworzno, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowice, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000307130, REGON 240930368, NIP 6321955036, www.artcom.pl, adres e-mail:info@artcom.pl, tel. 327454545.
Pakiet
|
Prędkość maksymalna
|
Prędkość zwykle dostępna
|
Prędkość minimalna
|
Pobieranie danych
|
Wysyłanie danych
|
Pobieranie danych
|
Wysyłanie danych
|
Pobieranie danych
|
Wysyłanie danych
|
EKO300
|
300 Mb/s
|
300 Mb/s
|
240 Mb/s
|
240 Mb/s
|
150 Mb/s
|
150 Mb/s
|
SUPER600
|
600 Mb/s
|
600 Mb/s
|
480 Mb/s
|
480 Mb/s
|
300 Mb/s
|
300 Mb/s
|
MAX900
|
900 Mb/s
|
900 Mb/s
|
720 Mb/s
|
720 Mb/s
|
450 Mb/s
|
450 Mb/s
|
Prędkość maksymalna – najwyższa prędkość Usługi internetowej, której osiągnięcia Abonent może oczekiwać przez co najmniej pewien czas (co najmniej jeden raz na dobę) w trakcie korzystania z Usługi internetowej.
Prędkość zwykle dostępna – prędkość Usługi internetowej, której osiągnięcia Abonent może oczekiwać przez większość czasu (80% doby) korzystania z Usługi internetowej.
Prędkość minimalna – najniższa prędkość pobierania i wysyłania danych w ramach Usługi internetowej, jaką zobowiązuje się dostarczyć Dostawca usług.
Mb/s – megabity na sekundę / GB – gigabajt.
Prędkości pobierania danych i prędkości wysyłania danych mierzone są za pomocą testów, o których mowa na stronie internetowej Centrum Informacji Konsumenckiej dostępnej pod adresem:
https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pomiar-predkosci-internetu/certyfikowany-mechanizm/. Pomiar należy wykonywać z Urządzeń podłączonych bezpośrednio do Sprzętu, tj. urządzenia końcowego dostarczonego przez Dostawcę usług, kablem ethernet
z maksymalną szybkością transmisji, wystarczającą do przeprowadzenia testu (większą niż określona w danym Pakiecie), niezakłóconą innymi transmisjami odbywającymi się w tle. Pomiarów nie należy wykonywać poprzez sieć bezprzewodową (WiFi), gdyż ograniczenia rozwiązania technicznego, jakość i standardy obsługiwane przez odbiornik, odległość odbiornika od nadajnika
i zakłócenia sygnału radiowego, mają ogromny wpływ na jakość pomiaru. Przy Pakietach o większych prędkościach może nie być możliwe uzyskanie pełnych prędkości poprzez sieć bezprzewodową (WiFi). Jakość parametrów Usługi internetowej jest gwarantowana na odcinku od routera brzegowego Dostawcy usług do Zakończenia sieci w Lokalu Abonenta.
Prędkość przesyłania i pobierania danych ma wpływ na uprawnienia Abonenta w zakresie dostępu do poszczególnych treści lub korzystania z aplikacji za pośrednictwem sieci Internet. Korzystanie z poszczególnych treści, aplikacji lub usług wymagających prędkości transmisji danych wyższej niż Prędkość maksymalna w Pakiecie, z którego korzysta Abonent na podstawie Umowy, może być utrudnione lub niemożliwe. Faktycznie dostępna dla Abonenta w danej chwili prędkość przesyłania i pobierania danych może różnić się od prędkości podanych w Umowie, ponieważ uzależniona jest w szczególności od bieżących możliwości Sieci, w tym ograniczeń technologicznych tej Sieci, możliwości technicznych Sieci, stanu technicznego Urządzenia i przeciążeń Sieci.
Zależnie od wybranej przez Abonenta oferty, prędkość pobierania i wysyłania danych różni się. Przykładowo, plik wideo o rozmiarze 1 GB zostanie pobrany w czasie:
1 min 22 s dla Usługi internetowej, której Prędkość maksymalna pobierania danych wynosi 100 Mb/s;
1 h 37 min dla Usługi internetowej, której Prędkość maksymalna pobierania danych wynosi 1 Mb/s.
Przy Prędkości minimalnej pobierania danych czas pobierania będzie odpowiednio dłuższy.
Aby móc korzystać z Usługi internetowej w prędkościach zapewnianych przez Dostawcę usług, Abonent musi dysponować Urządzeniem, które obsługuje daną prędkość. Przykładowo, w przypadku pakietu, w którym prędkość minimalna, zwykle dostępna lub maksymalna wynosi co najmniej 100 Mb/s, Urządzenie musi obsługiwać prędkość 1 Gb/s. Informacji o rekomendowanych parametrach Urządzeń Dostawca usług udziela za pośrednictwem BOK. W przypadku Usługi internetowej świadczonej w technologii światłowodowej, do Zakończenia sieci podłączany jest Sprzęt o odpowiednich parametrach.